EDUKACIJA >Inovativnost

Orijentiranost na korisnika

opis

U današnje doba kada korisnik može birati između nekoliko pružatelja identične usluge, upravo pozitivno korisničko iskustvo ččini razliku između prosječnog i odličnog poslovanja. Usmjerenost ka korisniku u ovom kontekstu možemo definirati kao odnos koji pružatelji usluga uspostavljaju s korisnikom, kako komuniciraju i savjetuju ga u njemu važnim pitanjima.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

TRAJANJE EDUKACIJE

12

EDUKACIJSKE radionice

1. Postavljanje zajedničkog temelja

• Usmjerenost ka korisniku – različite perspektive s ciljem zajedničkog razumijevanja i usklađivanja

• Osvještavanje osobnih vrijednosti i odgovornosti

• Kako vidim sebe i druge u radu s korisnicima?

2. Osnovni elementi komunikacije

• Jasna i jednostavna komunikacija (verbalna/neverbalna) proizvoda i procedura

• Razvoj odnosa s internim i vanjskim korisnicima (aplikacija osobne i zajedničke odgovornosti u pružanju usluga i usmjerenosti ka korisnicima)

• Upravljanje sobom u ulozi primatelja prigovora

3. Izgradnja savjetničke uloge

• Što ja osobno mogu napraviti/promijeniti u svome radu s internim i vanjskim  korisnicima?

• Upravljanje sobom u ulozi savjetnika/kolege

• Simulacije novih obrazaca ponašanja

Kontaktirajte nas

Inovativnost

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja