EDUKACIJA >Train the trainer

Orijentiranost na korisnika/ Customer Centricity

opis

Osnova kvalitete u odnosu s korisnikom, bilo da se radi o internom ili eksternom  korisniku, je usmjerenost na njega iz ljudske perspektive. Principi pružanja kvalitetne usluge uvijek su slični bez obzira radi li se o hotelu, kiosku, bolnici ili banci. Cilj je zadovoljiti zahtjeve i očekivanja korisnika.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

Nikola Kranjčević

nikola@radilica.hr

Marita Bitanga

marita@radilica.hr

optimalan broj polaznika

12

EDUKACIJSKE radionice

1.  Postavljanje zajedničkog temelja
   • Usmjerenost ka korisniku – različite perspektive s ciljem zajedničkog  razumijevanja i usklađivanja
   • Osvještavanje osobnih vrijednosti i odgovornosti
   • Kako vidim sebe i druge u radu s korisnicima?
2. Osnovni elementi komunikacije
   • Jasna i jednostavna komunikacija (verbalna/neverbalna) proizvoda i  procedura
   • Razvoj odnosa s internim i vanjskim korisnicima (aplikacija osobne i  zajedničke odgovornosti u pružanju usluga i usmjerenosti ka  korisnicima)
   • Upravljanje sobom u ulozi primatelja prigovora
3. Izgradnja savjetničke uloge
   • Što ja osobno mogu napraviti/promijeniti u svome radu s internim i  vanjskim  korisnicima?
   • Upravljanje sobom u ulozi savjetnika/kolege
   • Simulacije novih obrazaca ponašanja

Kontaktirajte nas

Train the trainer

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja