EDUKACIJA >Train the trainer

Rad sa zahtjevnim korisnicima

opis

Cilj komunikacije sa zahtjevnim korisnicima nije prenijeti im poruku koju oni žele čuti, već komunicirati poruku koju mi želimo na njima prihvatljiv način. Promjenom našeg načina komuniciranja sprječavamo stvaranje zahtjevnih korisnika, a one koji već jesu u konfliktu na taj način možemo umiriti i potaknuti na suradnju. Sve to moguće je obaviti bez prelaska iz poslovnog u privatno. Svi djelatnici bit će osnaženi i pripremljeni za izazove koje nosi svakodnevni rad s korisnicima, kao i sa znanjima i vještinama koje su im potrebne za uspješno komuniciranje s nezadovoljnim, ljutim ili „teškim“  korisnicima.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

Nikola Kranjčević

nikola@radilica.hr

Marita Bitanga

marita@radilica.hr

TRAJANJE EDUKACIJE

12

EDUKACIJSKE radionice

Poslovna uloga i njena uloga u radu sa zahtjevnim korisnicima

Uvidi u problematičnu komunikaciju

Prepoznavanje „okidača“ – riječi koje izazivaju nesporazume i  konflikte

Razine poruke

Poštovanje procedura/skrivanje iza procedura

Upoznavanje s brzom tehnikom koherencije

Uvježbavanje afirmativnih izraza

Simulacije razgovora (+ opcionalno slušanje snimki poziva)

Kontaktirajte nas

Train the trainer

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja