EDUKACIJA >Inovativnost

Storytelling

opis

Postoje ljudi koji imaju sposobnost zaokupiti pažnju, povezati se s kolegama i korisnicima i potaknuti ih na akciju, bez obzira na to radi li se o prodaji, uvođenju novog procesa ili jačanju lojalnosti. Storytelling je identificiran kao jedna od poslovnih vještina koja „običnim“ informacijama daje dodanu vrijednost, zahvaljujući upravo prirodnoj ljudskoj sklonosti pričama.

o radionici

predavač

TRAJANJE EDUKACIJE

12

EDUKACIJSKE radionice

• Osvještavanje vrijednosti storytellinga u poslovnoj komunikaciji

• Prepoznavanje prilika za pričanje priča u svakodnevnom poslovanju (prodaja, trening, izgradnja lojalnosti korisnika)

• Ključni elementi dobrog storytellinga

• Odabir prikladnog modela priče u ovisnosti o krajnjem cilju

• Kreiranje likova s kojima se sugovornik može poistovjetiti

• Primjena storytelling tehnika na konkretnom primjeru (+ opcionalno analiza snimki)

Kontaktirajte nas

Inovativnost

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja