Prodaja je saznavanje ili stvaranje potrebe korisnika te njeno ostvarivanje uz optimalan balans između dobivenog i uloženog. Uzmemo li u obzir da je telefonska komunikacija lišena nekih neverbalnih karakteristika bitno je dodatno se potruditi ili pravilno ugovoriti sastanak kako bismo prodali proizvod ili uslugu te pritom doprinijeli razvoju naše kompanije.
Ivana Stojaković
ivana@radilica.hrNikola Kranjčević
nikola@radilica.hrMarita Bitanga
marita@radilica.hr12
Percepcija i njen utjecaj u komunikaciji
Komunikacijske i prodajne vještine telefonom
Vrste i tehnike pitanja za otkrivanje potreba klijenata
Uvježbavanje reakcija na otpore, te prigovore i izgovore korisnika
Sličnosti i razlike između telefonske prodaje proizvoda i usluga, te ugovaranja sastanaka (naglasak na izlaznim pozivima)
Simulacije razgovora (+ opcionalno slušanje snimki poziva)
13 minuta čitanja