EDUKACIJA >Komunikacijske i prodajne vještine

Telefonska prodaja i dogovaranje sastanaka

opis

Prodaja je saznavanje ili stvaranje potrebe korisnika te njeno ostvarivanje uz optimalan balans između dobivenog i uloženog. Uzmemo li u obzir da je telefonska komunikacija lišena nekih neverbalnih karakteristika bitno je dodatno se potruditi ili pravilno ugovoriti sastanak kako bismo prodali proizvod ili uslugu te pritom doprinijeli razvoju naše kompanije.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

Nikola Kranjčević

nikola@radilica.hr

Marita Bitanga

marita@radilica.hr

optimalan broj polaznika

12

EDUKACIJSKE radionice

Percepcija i njen utjecaj u komunikaciji
Komunikacijske i prodajne vještine telefonom
Vrste i tehnike pitanja za otkrivanje potreba klijenata
Uvježbavanje reakcija na otpore, te prigovore i izgovore korisnika
Sličnosti i razlike između telefonske prodaje proizvoda i usluga, te  ugovaranja sastanaka (naglasak na izlaznim pozivima)
Simulacije razgovora (+ opcionalno slušanje snimki poziva)

Kontaktirajte nas

Komunikacijske i prodajne vještine

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja