EDUKACIJA >Komunikacijske i prodajne vještine

Zadržavanje korisnika

opis

Svaki  korisnik koji napušta našu organizaciju udarac je na trud koji je uložen na  građenje odnosa od prvog dana korištenja usluge ili proizvoda. Važno je na što učinkovitiji način kroz poznavanje i predviđanje potreba iz perspektive klijenta razriješiti nezadovoljstvo i potaknuti ga da nam i dalje pruža  povjerenje, a mi njemu našu uslugu. Zadovoljan klijent u konačnici je i odraz našeg rada i zalaganja.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

Nikola Kranjčević

nikola@radilica.hr

Marita Bitanga

marita@radilica.hr

optimalan broj polaznika

12

EDUKACIJSKE radionice

Percepcija i aktivno slušanje
Razine poruke i afirmativni govor u kontekstu zadržavanja klijenata
Tehnike pitanja
Prezentiranje prednosti
Simulacije razgovora (+ opcionalno slušanje snimki poziva)

Kontaktirajte nas

Komunikacijske i prodajne vještine

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja