Mjerenje uspješnosti korisničkog iskustva

Zadovoljstvo korisnika je putokaz za uspješno poslovanje u budućnosti.

Odabir i praćenje ključnih pokazatelja zadovoljstva korisnika pruža mogućnost pravovremenih reakcija što izravno utječe na tradicionalne pokazatelje poput rasta prihoda i profitabilnosti.

KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?

1

Želite li identificirati područja vašeg poslovanja koja uzrokuju nezadovoljstvo korisnika?

2

Želite li odabrati ključne pokazatelje zadovoljstva koji su prilagođeni potrebama vašeg poslovanja?

3

Želite li jednostavno i u kratkom roku unaprijediti korisničko zadovoljstvo i time povećati broj korisnika?

kako mi možemo pomoći

U suradnji s klijentima definiramo ključne pokazatelje zadovoljstva, identificiramo područja za unaprijeđenje i predlažemo strateške mjere s ciljem povećanja poslovnih rezultata.

Uz poštivanje svakog pojedinca i pružanje podrške u individualnom i profesionalnom razvoju, naša uloga je motivacija te poticanje pojedinaca da pomiču poslovne granice i razmišljaju izvan svojih okvira kako bi stvorili rješenja koja mijenjaju iskustvo korisnika.

KATARINA PRANJIĆ, Konzultantica za korisničko iskustvo

Metode

Persone

Definiranje ključnih kategorija korisnika sa sličnim obrascima ponašanja.

Mapa dodirnih točaka korisnika s kompanijom

Definiranje vizualnog prikaza svakog koraka u korisnikovom putovanju, potreba, frustracije, idealnog iskustva, itd.

Trenuci istine

Definiranje ključnih interakcija korisnika s kompanijom u kojima korisnik oblikuje ili mijenja dojam o kompaniji.

Ishodi

NPS – Net Promoter Score

Pokazatelj koji definira kolika je vjerojatnost da će korisnik preporučiti uslugu kompanije?

CES – Customer Effort Score

Pokazatelj koji definira koliko je korištenje usluge/proizvoda korisniku bilo zahtjevno?

UX – User Experience Scores

Pokazatelj koji definira koliko je korisničko sučelje jednostavno za korištenje?

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja