Postani CX Agent

Pohvalno je što ulažeš u vlastito usavršavanje i brineš o razvoju svojih vještina. Predlažemo da nam se javiš, dodatno razviješ svoje vještine i primiš potvrdu struke.

kome je namijenjen

Kome je namijenjen CX Agent program?

Svima koji žele steći praktično iskustvo, pronaći posao u kontaktnom centru i biti konkurentni na natječajima za posao u području korisničke podrške.
CX Agent program je namijenjen svima koji nemaju iskustvo rada u kontaktnom centru ILI žele steći potvrdu za iskustvo i znanje koje imaju.

što ćeš naučiti

modul 1

Razumijevanje komunikacijskog procesa i poslovne uloge agenta

Prvi modul namijenjen je svima koji žele savladati osnove komunikacije, osvijestiti poslovnu ulogu i razviti vještine poslovne komunikacije

saznaj više
modul 2

Telefonska komunikacija

Kroz modul „Telefonska komunikacija“ polaznici će naučiti standarde poslovne komunikacije telefonom, te kako ostaviti dobar dojam na korisnike i kupce.

saznaj više
modul 3

E-mail komunikacija

Modul „E-mail komunikacija“ namijenjen je svima koji žele naučiti standarde poslovne komunikacije e-mailom, zakonitosti e-mail komunikacije i osnove pisane korespondencije.

saznaj više
modul 4

Chat komunikacija

Ovaj modul je za sve one koji u svakodnevnoj komunikaciji s korisnicima koriste chat i žele razviti vještine pisane komunikacije kao i savladati standarde komunikacije na chatu.

saznaj više
modul 5

Prodajne vještine

Peti modul namijenjen je svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine. Kroz ovaj modul polaznici će naučiti kako prodavati uz brigu o korisnicima kroz 7 koraka savjetodavne prodajne.

saznaj više
modul 6

Rad sa zahtjevnim korisnicima i rješavanje reklamacija

Posljednji modul namijenjen je svima koji žele znati kako upravljati vlastitim emocijama u poslu, nositi se sa stresnim situacijama i zahtjevnim sugovornicima te kako odgovarati na reklamacije korisnika.

saznaj više

Po čemu se ovaj certifikat razlikuje od ostalih?

1

Slušanje modula i pristupanje programu online, neovisno o mjestu stanovanja.

2

Mogućnost učenja od trenerica sa više od 10 godina iskustva u radu s djelatnicima korisniče podrške (ali i iskustvom rada u kontaktnom centru)

3

Jedina potvrda struke kontaktnih centara za izvrsnost u pružanju korisničkog iskustva.

proces polaganja

Od čega se sastoji proces polaganja?

Proces se sastoji od dva dijela pisanog i usmenog (oba dijela ispita se provode online). Usmeni dio ispita sastoji se od intervjua, situacijskih pitanja i simulacija.

Samostalna priprema

Pisani dio (kratki opis)

Usmeni dio (kratki opis)

tim

Tko stoji iza CX Agent programa?

Naš tim čine treneri s višegodišnjim iskustvom rada u kontaktnim centrima i ljudskim resursima različitih industrija.

16+

Godina iskustva u razvoju djelatnika korisničkih službi i kontaktnih centara.

200+

Suradnji s vodećim kompanijama u području razvoja djelatnika i vrhunskog korisničkog iskustva

10000+

Educiranih djelatnika kontaktnih centara i poslovnica

180+

Educiranih voditelja/supervizora kroz program Contact Center Akademije

Surađujemo s više od 180 klijenata, među kojima su i kompanije
koje se ističu veličinom i kvalitetom odjela korisničke podrške

Postani CX Agent

Prijavi se za CX Agenta i postani ekspert za vrhunsko korisničko iskustvo.

Please don't insert text in the box below!
Upiši tečaj
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Za mene je CC akademija bila uistinu korisno iskustvo. Imao sam priliku kroz module zaokružiti sliku o organizaciji, funkcioniranju i izazovima modernog Kontakt centra. Atmosfera je bila prijateljska, a razmjena iskustva potakli su nove ideje za poboljšanje usluge našim korisnicima.

Dubravko Dobra, voditelj tima u kontaktnom centru - PBZ Card

Ne znam kome bih više zahvalio, timu CC Akademije na odličnoj organizaciji i nezaboravnom iskustvu, vrhunskim predavačima na edukaciji ili predivnim kolegama polaznicima na neprocjenjivom dijeljenju iskustva. Svakako smatram da je sudjelovanje u ovom programu jedno ogromno iskustvo u mom osobnom razvoju u funkciji voditelja.

Krunoslav Herceg, Voditelj rezervacijskog centra - Bluesun hotels&resorts direktor adris grupe

Ono što mi se posebno dojmilo na Contact Center akademiji jest mogućnost razmjene iskustva s kolegama te predavači koji su bili su otvoreni za raspravu te istu među polaznicima i poticali. Dodatno, kroz zanimljive i korisne prezentacije te velik broj praktičnih vježbi stekli smo znanja koja će značajno doprinijeti rješavanju naših svakodnevnih problema u poslovanju, kako onih operativne prirode tako i izazova vezanih za upravljanje ljudskim resursima.

Silvia Juričić, Direktorica direkcije podrške klijentima - Erste & Steiermärkische Bank d.d

Odlično iskustvo, za svakoga tko želi poboljšati poslovanje unutar svoje kompanije, složiti procese, poboljšati rezultate, učinkovitost timova. 
Najviše mi je koristila razmjena iskustva s drugim kolegama iz srodnih kompanija, a grupa ljudi koja vodi edukacije (module) je iznimno iskusna i kompetentna te izvrsno prenose znanja. Preporučio bih svakome tko nije bio na Akademiji, a radi u call centar industriji da se prijavi i stekne nova znanja, iskustva, prijatelje.

Mak Nađ, Voditelj tima za dolazne kontakte s korisnicima - Optima telekom d.d.

Najčešća
pitanja

Gdje se odvija proces certifikacije?

Proces certifikacije se u potpunosti odvija online te se sastoji od pismenog i usmenog dijela. Usmeni dio ispita sastoji se od intervjua, situacijskih pitanja i simulacija.

Koliko vremena je potrebno uložiti u pripremu?

Količina pripreme prije pristupanja pismenom dijelu ispita ovisi o predznanju i prethodnom iskustvu polaznika. Dostupni e-learning moduli i vježbe dovoljne su za kvalitetnu pripremu.

Koja je cijena programa?

Cijena pristupanja CX agent programu iznosi 60 €.

Što nećete naučiti u sklopu ovog programa?

CX Agent program ne uključuje standarde koje svaka kompanija propisuje za sebe. Cilj programa je svladavanje ključnih vještina uz koje se lako prilagoditi potrebama različitih kompanija i korisnika.

Koje predznanje je potrebno imati prije pristupanja ispitu?

CX Agent program namijenjen je svima koji nemaju prethodno iskustvo rada u kontaktnom centru, ali i onima koji žele steći potvrdu za iskustvo i znanje koje već imaju. To znači da prethodno iskustvo nije potrebno, međutim samostalna priprema uz dostupne materijale je nužna za uspješno polaganje ispita.

Hoću li dobiti formalnu potvrdu o položenom procesu certifikacije?

Nakon uspješnog polaganja oba dijela ispita, svakom polazniku će digitalnim putem biti uručena potvrda o uspješnom polaganju CX Agent programa.

Gdje mogu postaviti dodatna pitanja?

Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju putem maila info@radilica.hr.

Što dalje?

Kontinuirani i individualni razvoj najbolji je način usvajanja i razvoja vještina. Javite nam se i provjerite koji je vaš razvojni put i kako vam mi možemo pružiti podršku na tom putovanju.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja