usluge

Edukacija i razvoj zaposlenika

Preduvjet za postizanje humanog
korisničkog iskustva je zadovoljan, educiran i motiviran djelatnik. 

Individualizirani pristup razvoju vještina jedini je provjereni put do uspjeha, bilo da se radi o voditelju, treneru ili djelatniku zaposlenom u komunikaciji s korisnikom.

KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?

1

Želite unaprijediti komunikacijske i prodajne vještine djelatnika?

2

Zanima vas kako motivirati djelatnike i povećati njihovu produktivnost?

3

Važno vam je da je edukacija interaktivna, a da su obrađivane vježbe i relevantni primjeri iz svakodnevnog posla polaznika?

kako VAM mi možemo pomoći

U suradnji s nama razvijte vještine
djelatnika ili produbite znanje o upravljanju timovima, procesima i
tehnologijom, a sve u svrhu postizanja vrhunskog i prije svega humanog
korisničkog iskustva kako biste ostvarili poslovne ciljeve kompanije.

teme edukacije

Vođenje i razvoj timova

Pogledaj radionice

Design Thinking

Pogledaj radionice

Train The Trainer

Pogledaj radionice

Poslovna uloga

Pogledaj radionice

Poslovne vještine

Pogledaj radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja