usluge

Edukacija i razvoj zaposlenika

Preduvjet za postizanje humanog
korisničkog iskustva je zadovoljan, educiran i motiviran djelatnik. 

Individualizirani pristup razvoju vještina jedini je provjereni put do uspjeha, bilo da se radi o voditelju, treneru ili djelatniku zaposlenom u komunikaciji s korisnikom.

KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?

1

Želite unaprijediti komunikacijske i prodajne vještine djelatnika?

2

Zanima vas kako motivirati djelatnike i povećati njihovu produktivnost?

3

Važno vam je da je edukacija interaktivna, a da su obrađivane vježbe i relevantni primjeri iz svakodnevnog posla polaznika?

kako mi možemo pomoći

U suradnji s nama razvijte vještine
djelatnika ili produbite znanje o upravljanju timovima, procesima i
tehnologijom, a sve u svrhu postizanja vrhunskog i prije svega humanog
korisničkog iskustva kako biste ostvarili poslovne ciljeve kompanije.

teme edukacije

Inovativnost

Pogledaj radionice

Train the trainer

Pogledaj radionice

Poslovna uloga

Pogledaj radionice

Komunikacijske i prodajne vještine

Pogledaj radionice

U suradnji s klijentima definiramo konkretne aktivnosti potrebne za ostvarenje strategije korisničkog iskustva i vremenskog plana njihove provedbe. Definirana rješenja i inicijative obuhvaćaju sve dodirne točke u korisnikovom putovanju, od digitalnih do ljudskih.

Sara oroz, Menadžerica uredskog poslovanja

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja