E-učenje za kontaktne centre

Razvojem ponude e-učenja za kontaktne centre do prepoznatljivosti i rasta Radilice

o projektu

Uža specijalnost i posebno područje interesa tvrtke Radilica d.o.o. je pružanje edukacija, istraživanje i poslovno savjetovanje u sektoru kontaktnih centara i kvalitete pružanja usluga klijentima. Globalno gledano, tržište kontaktnih centara raste te tvrtke traže što kompetentnije djelatnike i voditelje s visoko razvijenim komunikacijskim vještinama i vještinama pružanja informacija, kako bi krajnjim korisnicima pružili što kvalitetniju sveobuhvatnu uslugu i tako se izdvojili iz konkurencije.

Svrha projekta je rast Radilice kao mikro poduzeća u djelatnosti informacijskog društva u sektoru kontaktnih centara, čime će se povećati konkurentnost i dodatno ojačati položaj Radilice kao vodećeg
stručnjaka. Isto će se ostvariti uspostavom web portala koji će se, uz ponudu nove usluge webinara i e-učenja, baviti temama kontaktnih centara, komunikacije s klijentima i kupcima, organizacije rada u kontaktnim centrima i drugim vezanim temama.

Ključne aktivnosti su uspostava portala, izrada stručnih autorskih tekstova, webinara i modula za e-učenje. Radi osiguranja uspješnog funkcioniranja portala, poboljšat će se kompetencije djelatnika o
kreiranju sadržaja za e-učenje koji će predstavljati novost u ponudi Radilice. Diferencijacija portala osigurat će se i dodatnim offline sadržajem u vidu konferencija.

CILJEVI PROJEKTA

- pustiti u rad prvi portal u području kontaktnih centara
- izraditi 120 stručnih članaka za objavu na portalu
- osposobiti 2 djelatnika za izradu i primjenu sadržaja za e-učenje, izraditi i objaviti na portalu 12 webinara i 12 modula za e-učenje
- održati 3 Meet-up konferencije za 210 posjetitelja

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA

307.766,58 HRK

IZNOS BESPOVRATNIH SREDSTAVA

258.216,16 HRK

TRAJANJE PROJEKTA

01.10.2017. – 01.10.2018.

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja