blog

CX > Marketing?

Brand nije samo proizvod, on je puno više od toga. Apple nije omiljen samo zato što radi lijepo dizajnirane i kvalitetne uređaje, nego zato što je iskustvo s Apple brandom posebno, od same kupovine, unboxinga, prvog ekrana, korištenja i rješavanja problema. Lidl svoju popularnost ne duguje samo svojim jeftinim (a dobrim) čokoladama, pivu i sredstvima za čišćenje, već i izgledu dućana, postavljanju proizvoda na police, ljubaznom osoblju, odličnom sistemu rješavanja gužvi itd.

Pročitaj na CX.hr

Customer journey mapping – uvod u temu

Vrijeme je da se posvetimo jednom od najboljih alata za razumijevanje korisničkog putovanja. Customer journey mapping (CJM) iznimno je popularna analitička metoda, a njegova struktura razlikovat će se ovisno o kontekstu i poslovnim ciljevima.

Pročitaj na CX.hr

Omni agenti vs. specijalizirani agenti

Kada bi tražili agente za mišljenje u kojem slučaju oni smatraju da rade bolje u kontaktnom centru, onda kada pružaju različitu vrstu podrške kroz različite kanale komunikacije ili kada su uže specijalizirani za samo jednu tematiku, što mislite kakav bi odgovor dobili?

Pročitaj na CX.hr

Svi smo mi – agenti!

Barem bi trebali biti. Kontaktni centri su veza organizacije s klijentima i potencijalnim klijentima. No, zbog svojih specifičnosti poneki su postali zid između (potencijalnih) klijenata i ljudi koji im zaista mogu pomoći.

Pročitaj na CX.hr

CX > Marketing?

Brand nije samo proizvod, on je puno više od toga. Apple nije omiljen samo zato što radi lijepo dizajnirane i kvalitetne uređaje, nego zato što je iskustvo s Apple brandom posebno, od same kupovine, unboxinga, prvog ekrana, korištenja i rješavanja problema. Lidl svoju popularnost ne duguje samo svojim jeftinim (a dobrim) čokoladama, pivu i sredstvima za čišćenje, već i izgledu dućana, postavljanju proizvoda na police, ljubaznom osoblju, odličnom sistemu rješavanja gužvi itd.

Pročitaj na CX.hr

CX/UX, postoji li razlika?

Sigurna sam da ste se jako često susreli s izrazima CX i UX, s obzirom na to da se više i češće spominju. Iza tih pokrata nalaze se izrazi CX - customer experience te UX - user experience. Vjerujem da se s ovim izrazima velika većina vas i susrela, bilo u svakodnevnom radu, člancima, konferencijama ili slično. Iako su CX i UX dva različita pojma, oba moraju biti uključena kako bi organizacija bila uspješna.

Pročitaj na CX.hr

Što je EX?

Još početkom godine, Forbes je najavio da će 2018. godina biti godina Iskustva Zaposlenika (Employee Experience, EX). Trend ukazuje da je to samo početak značajne transformacije koje će omogućiti razumijevanje iskustva zaposlenika i novu paradigmu vođenja, neophodne za oblikovanje rada budućnosti.

Pročitaj na CX.hr

događanja

događanja

događanja

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja