tim
misija
Dijeljenje znanja i iskustva u području komunikacije s korisnicima i unaprjeđenja procesa u digitalnom dobu naša je svakodnevica. Kroz praktične edukacije i savjetovanje, korištenjem najnaprednijih metodologija, zajedno s našim korisnicima pronalazimo konkretna rješenja, poštivajući njihovu individualnost i jedinstvenost, a sve u svrhu humanog korisničkog iskustva, bilo da se radi o internim ili krajnjim korisnicima. Našim poslovnim partnerima želimo osvijestiti da smo unutar organizacije jedni drugima korisnici. Užu specijalnost i posebno područje interesa predstavlja nam kvaliteta usluge pružena putem kontaktnih centara kao jedne od najvažnijih dodirnih točaka u korisnikovom putovanju.
Vrijednosti koje zastupamo u svakodnevnom radu:
Svi smo jedni drugima korisnici i želimo si međusobno pomagati
Poštujemo se i gradimo svoj integritet kao osobe i timovi
Poštujemo svakog pojedinca i podržavamo ga u individualnom i profesionalnom razvoju
Ljudi lakše prihvaćaju promjenu kada su uključeni u kreiranje procesa
Potičemo svijest o vlastitoj odgovornosti svake osobe
Razvoj je kontinuiran i stalan proces
Razumijevanje drugih je baza za izgradnju kvalitetnih i održivih odnosa
tko smo
Nezavisna profesionalka u području razvoja organizacije i vođenja.
Andrijana je nezavisna profesionalka u području razvoja organizacije i vođenja. Zadnjih godina, usmjerena pružanju podrške organizacijama i profesionalcima koji su spremni svoj poslovni uspjeh graditi na vlastitim snagama, znanjima i vještinama te osjećaju postignuća koji iz njega proizlazi, kao motiv za kontinuirani razvoj. Iskustvo partnerske suradnje s klijentima gradi u formi individualnog i timskog coachinga, facilitacije primjenom participativnih metoda vođenja te održavanjem edukacija. Nakon provedbe desetak programa razvoja vještina vođenja u različitim organizacijama (in-house) kreira priliku za sudjelovanje u otvorenom programu razvoja vještina vođenja.
Trenerica za osobni i profesionalni razvoj s višegodišnjim korporativnim iskustvom u osmišljavanju i provođenju individualnih i grupnih programa.
jelena@radilica.hrJelena je trenerica za osobni i profesionalni razvoj. Završila je diplomski studij Upravljanje ljudskim potencijalima, a želju za dubljim razumijevanjem funkcioniranja ljudi ostvarila je kroz studij Transakcijske analize, Neurolingvističkog programiranja te brojnih drugih edukacija iz područja psihologije. Posjeduje višegodišnje korporativno iskustvo u osmišljavanju i provođenju individualnih i grupnih programa u području razvoja komunikacijskih vještina u naplati potraživanja, timskoj suradnji i motivaciji djelatnika, upravljanju stresom i promjenama. Jelena je također ljubiteljica planinarenja i boravka u prirodi, a kao učiteljica yoge i meditacije, svoje edukacije dodatno voli začiniti vježbama kroz tijelo i pokret.
Socijalna pedagoginja i zaljubljenica u proučavanje ljudskog ponašanja te osobni i profesionalni razvoj. Ima višegodišnje iskustvo u neposrednom radu s ljudima, uglavnom na temama mentalnog zdravlja te kao podrška u ostvarenju punog potencijala korisnika.
jasenka@radilica.hrSocijalna pedagoginja i zaljubljenica u proučavanje ljudskog ponašanja te osobni i profesionalni razvoj. Ima višegodišnje iskustvo u neposrednom radu s ljudima, uglavnom na temama mentalnog zdravlja te kao podrška u ostvarenju punog potencijala korisnika. Rad u kontaktnom centru dodatno ju je zainteresiralo za sustavnije proučavanje poslovne komunikacije te primjenu konkretnih tehnika i alata usvojenih kroz razne edukacije osobnog i poslovnog razvoja u rješavanju svakodnevnih izazova u timovima. Posebno ju ispunjava grupni rad u vidu vođenja različitih treninga i radionica, budući da isti često iznjedri mnoge kreativne ideje i rješenja. Kontinuirano se educira u području coachinga i savjetovanja kako bih najbolje odgovorila na individualne potrebe korisnika. U slobodno vrijeme meditira, planinari, a posebno ju veseli provedeno vrijeme s bliskim ljudima te volonterske aktivnosti s mladima.
Trenerica s višegodišnjim korporativnim iskustvom u radu s profesionalcima zainteresiranima za uspješnost poslovanja kroz stručni i osobni razvoj.
Iako diplomirana profesorica kineziologije i sveučilišna specijalistica poslovne ekonomije sa završenim poslijediplomskim studijem Organizacije i menadžmenta, Nataša svoj poslovni put gradi kao trenerica poslovnih vještina. Višegodišnje korporativno iskustvo i znanje stečeno školovanjem kombinira u radu s profesionalcima zainteresiranim za uspješnost poslovanja kroz stručni i osobni razvoj. Kao svoju prednost ističe iskustvo rada u različitim sektorima, ali i različitim odjelima: od kontakt centra, marketinga, prodaje do ljudskih resursa.
Savjetnica za kontaktne centre s dugogodišnjim iskustvom u radu s ljudima i na unaprjeđenju poslovnih procesa.
damirka@radilica.hrDamirka svoj profesionalni put u potpunosti je posvetila razvoju i promicanju važnosti kvalitete usluge i uloge Kontaktnih centara. Znanja i iskustva stečena u gotovo 20 godišnjoj karijeri rado dijeli kroz radionice, savjetovanja ili nastupe na brojnim konferencijama i panelima. U životu vjeruje kako su povjerenje i poštovanje ključ svakog uspješnog odnosa, a svakodnevno se trudi živjeti i promicati upravo te vrijednosti i u poslovnom okruženju. Ponosna je majka djevojčice i dječaka za koje često ističe kako su je upravo oni podsjetili koliko su stvari u životu zapravo lake, jednostavne i zabavne.
Komunikologinja, trenerica poslovnih vještina s dugogodišnjim iskustvom razvoja djelatnika te uvođenja ili unaprjeđenja procesa edukacije i supervizije.
ivana@radilica.hrIvana je komunikologinja koja se proučavanjem međuljudske komunikacije bavi osim u radnom okruženju i u slobodno vrijeme. Niz godina je radila u direktnoj i telefonskoj prodaji proizvoda i usluga, što ju je zainteresiralo za sustavnije proučavanje poslovne komunikacije, odnosa s korisnicima i funkcioniranje kontaktnih centara. Karijeru poslovne trenerice započela je kao edukatorica i supervizorica u Iskon Internetu. Svakodnevno održava treninge kao što su komunikacijske i prodajne vještine, naplata potraživanja, rad sa zahtjevnim korisnicima i ostale teme vezane uz svakodnevnu komunikaciju s korisnicima, kao i teme vezane uz razvoj i superviziju poziva djelatnika. Praktično iskustvo povezuje s teorijskim znanjem o političkoj komunikaciji i medijima stečenim na Fakultetu političkih znanosti. Vjerojatno ćete je prepoznati u gradu kada prozuji kraj vas na skateboardu, a moguće da ćete je vidjeti i u nekom filmu ili reklami... Tko zna, jer ona je uistinu svestrana!
Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu.
iva@radilica.hrIva je stručna specijalistica odnosa s javnošću i baccalaurea novinarstva s iskustvom rada u kontaktnom centru, novinarstvu te B2B prodaji i razvoju poslovanja u IT sektoru. Kao mala je bila odlučna u tome da će pisati za novine kada odraste, ali tada nije mogla niti zamisliti koji će se kanali komunikacije u međuvremenu otvoriti. U Radilici je zadužena za komunikaciju putem društvenih mreža i marketinške aktivnosti. Mama je jedne djevojčice i vlasnica mopsa pa slobodno vrijeme najčešće provodi u šetnji ili u parku.
13 minuta čitanja