Korisničko iskustvo budućnosti

Stavljanjem čovjeka u centar i osmišljavanjem novog proizvoda, konzultanti Radilice kreiraju korisničko iskustvo budućnosti

o projektu

Nakon Vladine Odluke o donošenju Strategije pametne specijalizacije Republike Hrvatske za razdoblje od 2016. do 2020. godine, Europski fond za regionalni razvoj odobrio je SedamIT-u, Radilici i Fakultetu organizacije i informatike provedbu projekta koji će omogućiti digitalnu kolaboraciju i komunikaciju unutar prioritetnih tematskih područja.Projektom je obuhvaćeno 5 prioritetnih tematskih područja i 13 podpodručja:Zdravlje i kvaliteta života: (1) farmaceutska proizvodnja i proizvodnja medicinske opreme i uređaja; (2) zdravstvene usluge i nove metode preventivne medicine i dijagnostike; (3) nutricionizam 

Energija i održivi okoliš: (1) energetske tehnologije, sustavi i oprema; (2) tehnologije i oprema u funkciji zaštite okoliša (environment friendly)

Promet i mobilnost: (1) proizvodnja cestovnih i željezničkih dijelova i sustava visoke dodane vrijednosti; (2) ekološki prihvatljiva prometna rješenja; (3) inteligentni transportni sustavi i logistika

Sigurnost: (1) kibernetička sigurnost; (2) obrambene tehnologije i proizvodi dvojne namjene; (3) program protuminskog djelovanja

Hrana i bio-ekonomija: (1) održiva proizvodnja i prerada hrane; (2) održiva proizvodnja i prerada drva

Ovaj četverogodišnji projekt uključuje industrijsko istraživanje i eksperimentalni razvoj proizvoda modernog korisničkog iskustva i podrške te dizajna poslovnih procesa. Rezultat projekta je razvijen prototip web klijenta, serverskog servisa i mobilne aplikacije s ciljem optimizacije troškova organizacije te pružanja najboljeg korisničkog iskustva.Projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj, u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. Razdoblje provedbe projekta: 01. travnja 2017. - 31. ožujka 2021. godine.Ukoliko ste i sami djelatnik organizacije iz jednog od spomenutih tematskih područja i željeli biste se uključiti u projekt na način da sudjelujete u design thinking radionicama, slobodno pošaljite upit na cx@radilica.hr.

Zdravlje i kvaliteta života

1. Farmaceutika i biofarmaceutika (1.4.2017.-30.9.2017.)
Analizirali smo primjenjivost kontakt centra u farmacijskoj industriji za potrebe dostavljanja informacija o lijekovima, njihovom korištenju i dodatnim savjetima korisnicima, te primjenu u marketinške svrhe.

2. Medicinska oprema i uređaji (1.10.2018.-31.1.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za medicinsku dijagnostiku, razmjenu nalaza između svih uključenih u dijagnostiku i liječenje pacijenta i ostvarenje kontakta s pacijentom po potrebi.

3. Naručivanje pacijenata (1.2.2018.-31.5.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za naručivanje pacijenta za zdravstvene usluge, rezervaciju i otkazivanje termina, te odabir/dodjelu ustanove.

4. Obavijest o bolestima (1.6.2018.-30.09.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za obavještavanje o bolestima, te brzu intervenciju u slučajevima zaraze ili direktne izloženosti i pogoršanja stanja.

5. Nove metode preventivne medicine i dijagnosti (1.10.2018.-31.1.2019.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za udaljenu dijagnozu pacijenata, te mogućnost kontaktiranja doktora i direktne komunikacije s pacijentom.

6. Nutricionizam (1.2.2019.-31.3.2019.)Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za nutricionističke aplikacije za kontakt trenera ili nutricionista za dobivanje savjeta o prehrani, praćenje napretka i sl.

Energija i održivi okoliš

1. Pružanje energetskih usluga (1.10.2017.-28.02.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za energetske tehnologije, sustave i opremu, prijavu zahtjeva i problema, te propagaciju informacija do korisnika.

2. Smart home i ekološki primjenjive tehnologije (1.3.2018.-31.7.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za SmartHome energetske tehnologije i ugrađene uređaje u domaćinstvu, slanje i primanje obavijesti o promjenama u stanju sustava, te prednosti i nedostatke uspostave kontakt centra u oblak u kontekstu utjecaja na okoliš, a u odnosu na tradicionalna serverska okruženja.

Promet i mobilnost

1. Proizvodnja cestovnih i željezničkih dijelova i sustavi visoke dodatne vrijednosti (1.8.2018.-31.12.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra u djelatnostima transporta u vidu pružanja mogućnosti propagiranja informacija o voznim redovima, promjenama u istima, te mogućnosti otkazivanja ili odgode puta od strane korisnika.

2. Ekološki prihvatljiva transportna rješenja (1.1.2019.-31.3.2019.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra i komunikacijskih kanala u primjeni planiranja, organizacije i praćenja multimodalnih oblika transporta.

3. Inteligentni transportni sustavi i logistika (1.4.2018.-.31.3.2019.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra u inteligentnim transportnim sustavima za nadzor i kontrolu stanja cesta, vremena i regulacije, te stanja vozila na cestama i otklanjanja svih problema.

sigurnost

1. Kibernetička sigurnost (1.10.2017.-31.3.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za kibernetičku sigurnost za komunikaciju o sigurnosnim događajima i obavještavanju svih interesnih strana (administratora, tehničara, te krajnjih korisnika).

2. Obrambene tehnologije i proizvodi dvojne namjene (1.4.2018.-30.9.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za zaštićenu, kriptiranu i netransparentnu komunikaciju u oblaku kroz sve dostupne kanale za omogućavanje sigurne i pouzdane razmjene informacija i podataka.

3. Protuminski program (1.10.2018.-31.3.2019.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra za protuminski program i obavještavanje o potencijalnoj opasnosti prema ulasku u zaraženo područje ili primanje informacija o potencijalno opasnom području.





sigurnost

1. Održiva proizvodnja i prerada hrane (1.4.2017.-30.09.2017.)
Analizirali smo primjenjivost kontakt centra u komunikaciji proizvođača s krajnjim korisnicima proizvoda i usluga, kao i povezanošću s ostalim sudionicima lanca dobave.

2. Održiva proizvodnja i prerada drva 
(1.10.2017.-31.3.2018.)
Analizirati ćemo primjenjivost kontakt centra u komunikaciji proizvođača s krajnjim korisnicima proizvoda i usluga, kao i povezanošću s ostalim sudionicima lanca dobave. Dodatno ćemo analizirati primjenjivost kontakt centra u cilju očuvanja i zaštite šuma od požara obostranom komunikacijom o potencijalnoj ili postojećoj opasnosti u nekom području.




Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja