EDUKACIJA >Design Thinking

Design thinking

opis

U današnjem poslovnom svijetu promjena se događa nevjerojatnom brzinom, zbog čega inovativan način razmišljanja i brzo rješavanje problema postaju glavna kompetitivna prednost. Design thinking je metodologija pronalaska kreativnih i inovativnih rješenja u poslovanju, pri čemu koristi alate dizajnera te kombinira potrebe korisnika, tehnološke mogućnosti i ciljeve poslovanja.

Sustavnim pristupom vodi nas od prepoznavanja stvarnih korisničkih potreba do izrade finalnog prototipa u samo pet koraka: empatija, definiranje, ideacija, prototipiziranje i testiranje. Koristi se u različitim područjima i industrijama, od start-upa, korporacija do javnog sektora, te uz vrlo široko područje primjene od inovacija proizvoda, usluga, procesa te prostora.

Kome je edukacija namijenjena?

Svima koji žele promijeniti način razmišljanja, ne samo u rješavanju konkretnog problema nego i stvaranju dodatne vrijednosti svojim korisnicima i organizaciji. Svima koji žele aktivno primjenjivati design thinking metodologiju u svakodnevnom radu i otkriti novi pristup inovativnosti.

Što ćete naučiti?

Steći ćete novi pogled na rješavanje problema i generiranje inovativnih rješenja

Dobit ćete inspiraciju za drugačiji način razmišljanja i primjenu u svakodnevnom poslu

Proći ćete kroz proces dizajniranja novih rješenja radeći u timovima na praktičnom izazovu

Usvojit ćete design thinking metodologiju i konkretne alate za prepoznavanje korisnikovih potreba, generiranje i testiranje ideja u direktnom kontaktu s korisnicima

Stjecanje znanja i vještina za samostalnu primjenu design thinking metodologije u svakodnevnom radu

o radionici

predavač

Katarina Pranjić

katarina@radilica.hr

TRAJANJE EDUKACIJE

2 dana

EDUKACIJSKE radionice

Facilitator radionice:

Katarina Pranjić

Direktorica i konzultantica za korisničko iskustvo s više od sedam godina iskustva u području upravljanja korisničkim iskustvom. Svoju ekspertizu gradi na prepoznavanju i analizi specifičnih ponašanja, stavova, motivacije, potreba i frustracija korisnika te predlaže mjere za poboljšanje kojima se može povećati zadovoljstvo korisnika i unaprijediti poslovanje, inovativnost i konkurentsku prednost kompanija u turističkom, telekomunikacjskom, bankarskom i ostalim sektorima. Vodeći timove u kompleksnim, strateškim i međunarodnim projektima, uz pomoć design thinking metodologije, motivira i potiče projektni tim kako bi pomicali poslovne granice i razmišljali izvan svojih okvira te stvorili rješenja koja mijenjaju iskustvo i svakodnevicu milijuna korisnika.

Kontaktirajte nas

„Vrlo korisni alati koji se mogu primijeniti u svakodnevnom poslu, pozitivna atmosfera samog treninga, iskustvo i ekspertiza trenerica koje su prenijele na sudionike, mehanizmi i tips&tricks za obavljanje intervjua.”

„Vrlo korisni alati koji se mogu primijeniti u svakodnevnom poslu, pozitivna atmosfera samog treninga, iskustvo i ekspertiza trenerica koje su prenijele na sudionike, mehanizmi i tips&tricks za obavljanje intervjua.”

„Koncept i vođenje radionice jasno, precizno i inspirativno. Hvala vam!”

„Vrlo korisni alati koji se mogu primijeniti u svakodnevnom poslu, pozitivna atmosfera samog treninga, iskustvo i ekspertiza trenerica koje su prenijele na sudionike, mehanizmi i tips&tricks za obavljanje intervjua.”

„Koncept i vođenje radionice jasno, precizno i inspirativno. Hvala vam!”

„Najviše mi se svidio nov i svjež pristup te razvoj kreativnosti koji dovodi do konkretnih rješenja.”

Design Thinking

— ostale radionice

No items found.

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja