U današnjem poslovnom svijetu promjena se događa nevjerojatnom brzinom, zbog čega inovativan način razmišljanja i brzo rješavanje problema postaju glavna kompetitivna prednost. Design thinking je metodologija pronalaska kreativnih i inovativnih rješenja u poslovanju, pri čemu koristi alate dizajnera te kombinira potrebe korisnika, tehnološke mogućnosti i ciljeve poslovanja.
Sustavnim pristupom vodi nas od prepoznavanja stvarnih korisničkih potreba do izrade finalnog prototipa u samo pet koraka: empatija, definiranje, ideacija, prototipiziranje i testiranje. Koristi se u različitim područjima i industrijama, od start-upa, korporacija do javnog sektora, te uz vrlo široko područje primjene od inovacija proizvoda, usluga, procesa te prostora.
Svima koji žele promijeniti način razmišljanja, ne samo u rješavanju konkretnog problema nego i stvaranju dodatne vrijednosti svojim korisnicima i organizaciji. Svima koji žele aktivno primjenjivati design thinking metodologiju u svakodnevnom radu i otkriti novi pristup inovativnosti.
Steći ćete novi pogled na rješavanje problema i generiranje inovativnih rješenja
Dobit ćete inspiraciju za drugačiji način razmišljanja i primjenu u svakodnevnom poslu
Proći ćete kroz proces dizajniranja novih rješenja radeći u timovima na praktičnom izazovu
Usvojit ćete design thinking metodologiju i konkretne alate za prepoznavanje korisnikovih potreba, generiranje i testiranje ideja u direktnom kontaktu s korisnicima
Stjecanje znanja i vještina za samostalnu primjenu design thinking metodologije u svakodnevnom radu
2 dana
Facilitator radionice:
Katarina Pranjić
Direktorica i konzultantica za korisničko iskustvo s više od sedam godina iskustva u području upravljanja korisničkim iskustvom. Svoju ekspertizu gradi na prepoznavanju i analizi specifičnih ponašanja, stavova, motivacije, potreba i frustracija korisnika te predlaže mjere za poboljšanje kojima se može povećati zadovoljstvo korisnika i unaprijediti poslovanje, inovativnost i konkurentsku prednost kompanija u turističkom, telekomunikacjskom, bankarskom i ostalim sektorima. Vodeći timove u kompleksnim, strateškim i međunarodnim projektima, uz pomoć design thinking metodologije, motivira i potiče projektni tim kako bi pomicali poslovne granice i razmišljali izvan svojih okvira te stvorili rješenja koja mijenjaju iskustvo i svakodnevicu milijuna korisnika.
13 minuta čitanja