Dizajn usluga

Svaka interakcija s korisnikom je prilika u kojoj možete nadmašiti njegova očekivanja.

Holistički dizajnirane usluge koje u fokus stavljaju korisnika postaju ključan izvor konkurentske prednosti.

KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?

1

Želite li razvijati vaše usluge u skladu s rastućim očekivanjima korisnika i prateći tržišne trendove?

2

Želite li u svakoj interakciji s korisnikom nadmašiti njegova očekivanja i graditi lojalnost?

3

Želite li korisnike učiniti ambasadorima vašeg brenda i time povećati poslovne rezultate?

kako mi možemo pomoći

U suradnji s klijentima prepoznajemo ključne točke u korisnikovom putovanju, identificiramo njegove potrebe i očekivanja te kreiramo buduće usluge i digitalne proizvode.

U svakodnevnom radu s ljudima motivira me promatrati kako se razvijamo zajedno. Najveća nagrada u ovom poslu za mene su pozitivne reakcije i napredak polaznika kroz grupne radionice, kao i praćenje kontinuiranog individualnog rada i razvoja naših klijenata.

TARA GRBČIĆ, Trenerica poslovnih vještina

Metode

Dubinski intervjui

Ispitivanje ključnih potreba kroz strukturiranu i direktnu interakciju s korisnikom u prirodnom okruženju.

Shadowing

Promatranje korisnika / ključnih dionika u njihovom prirodnom okruženju i u specifičnim situacijama.

"A day in the life" istraživanje

Cjelovit pregled dnevnih aktivnosti korisnika te prepoznavanje u kojim trenucima i na koje načine je interakcija s kompanijom poželjna.

Analiza trendova

Analiza ključnih trendova vezanih za korisničko iskustvo u specifičnoj industriji.

Mapiranje korisnikovog putovanja

Definiranje svih koraka prilikom iskustva korisnika s određenom uslugom te prepoznavanje ključnih dodirnih točaka, potreba i frustracija.

Mapiranje očekivanja

Način vizualiziranja korisničkih očekivanja i emocija prilikom doživljaja usluge.

Ishodi

Persone

Definiranje ključnih kategorija korisnika sa sličnim obrascima ponašanja i ključnim potrebama.

Customer journey mapa

Vizualni prikaz svakog koraka u korisnikovom putovanju te njegovih potreba, frustracija, idealnog iskustva itd.

Mapa dodirnih točaka

Mapa svih interakcija korisnika s kompanijom.

Moments of truth

Prikaz ključnih interakcija korisnika s kompanijom u kojima korisnik oblikuje ili mijenja dojam o kompaniji.

Dizajn scenariji

Opis osnovne priče vezano za radnju ili cilj koji korisnik želi postići.

Prototip usluge

Opipljiv oblik usluge koji služi za testiranje i dobivanje povratne informacije od korisnika prije implementacije.

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja