Oblikovanje poslovnih procesa

Unapređenje procesā nije jednokratan projekt nego kontinuirani dio razvoja poslovanja.

Stavljanje korisnika u fokus svakog poslovnog procesa osigurava brzu reakciju na tržišne promjene i direktno utječe na uspjeh poslovanja.

KOJA JE VIZIJA VAŠEG POSLOVANJA?

1

Želite li smanjiti troškove poslovanja i povećati zadovoljstvo korisnika?

2

Želite li osigurati da vaši interni procesi budu u skladu s potrebama zaposlenika i doprinose njihovoj učinkovitosti?

3

Želite li izazove u poslovnim procesima pretvoriti u konkurentsku prednost?

kako mi možemo pomoći

U suradnji s klijentima stječemo razumijevanje stvarnih potreba korisnika i zaposlenika u svakom poslovnom procesu. U skladu s tim prepoznajemo bolne točke korisnikovog putovanja i redizajniramo poslovni proces s ciljem povećanja učinkovitosti i efikasnosti.

Naša uloga je biti tu za naše klijente, biti uz njih i pomoći im da ostvare svoj puni potencijal kako bi svojim zaposlenicima i klijentima pružili humano korisničko iskustvo.

DAMIRKA PONGRAČIĆ

Metode

Mapiranje ključnih dionika

Prepoznavanje ključnih dionika koji su uključeni u određeni proces.

Shadowing

Promatranje korisnika / ključnih dionika u prirodnom okruženju i specifičnim situacijama.

Dubinski intervjui

Strukturirani razgovor s korisnicima / ključnim dionicima kojim se stječe uvid u njihove ključne potrebe i frustracije.

Mapiranje korisnikovog putovanja

Definiranje vizualnog prikaza koraka u korisnikovom putovanju, kroz potrebe, frustracije i dodirne točke.

UX analiza

Analiza funkcionalnosti korisničkog sučelja web stranica i aplikacija.

Analiza tržišnih trendova

Pregled najznačajnijih trendova vezanih za određeni proces i industriju.

Ishodi

Persone

Definiranje ključnih kategorija korisnika sa sličnim obrascima ponašanja i ključnim potrebama.

Mapa ključnih dionika procesa

Popis svih dionika uključenih u određeni proces.

Blueprint usluga

Grafička tehnika koja prikazuje funkcionalnosti određenog procesa ispod i iznad razine vidljivosti korisnika.

Prototipovi usluga

Metoda razvoja prototipova usluga i proizvoda na jednostavan i ekonomičan način.

Business model canvas

Metoda definiranja, opisivanja, propitivanja i usmjeravanja poslovnog modela.

Životni ciklus korisnika

Prikaz faza odnosa kompanije s korisnikom.

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja