MeetUP

11.MeetUP CCA – ''Design thinking i Service design u službi korisničkog iskustva (CX)''

11. MeetUP Contact Center Akademije održan je 05. listopada 2017. u Kaptol Boutique Cinema. Tema MeetUP-a bila je primjena design thinking metodologije u svrhu unaprjeđenja korisničkog iskustva. Nakon interaktivnog predavanja, dodjeljene su godišnje nagrade za najbolji kontaktni centar, najboljeg djelatnika te najboljeg voditelja kontaktnog centra u 2016. godini.

O samoj važnosti korisničkog iskustva (CX) smo pričali tijekom nekoliko prethodnih MeetUP-a, a ovoga puta smo naglasak odlučili staviti na sam proces kreiranja korisničkog iskustva.

Kroz design thinking metodologiju sudionike su provele članice novog CX tima Radilice, konzultantice s višegodišnjim iskustvom u području design thinkinga i upravljanja korisničkim iskustvom: Marina Milić Kravar, Katarina Pranjić, Petra Ravlić i Tea Zavacki.

Petra je sudionike uvela u design thinking metodologiju, istaknuvši da se radi o metodologiji pronalaska kreativnih i inovativnih rješenja koja u fokus stavlja potrebe korisnika. Design thinking koriste neke od vodećih kompanija u svijetu kao što su Ikea, Airbnb i KLM. Kompanije koje su primijenile design thinking metodologiju, zabilježile su povećanje zadovoljstva korisnika, ali i povećanje prihoda i profitabilnosti.

Katarina i Tea su sudionike zatim provele kroz faze i neke od alata design thinking procesa na konkretnom primjeru. Sudionici su u paru i samostalno primjenili pojedine alate, a jedan od parova je na samom kraju procesa svoje rješenje prezentirao te je za to i nagrađen. Nakon praktičnog dijela, Marina je zaključila s najboljim primjerima poslovnih i korisničkih rješenja koja su nastala primjenom design thinking metodologije.

Program MeetUP-a zaokružili smo dodjelom godišnjih nagrada. Damirka Pongračić, direktorica tvrtke Radilica, osnivačica Contact Center Akademije i MeetUP-a, predstavila je dobitnike Godišnje nagrade Contact Center Akademije u kategorijama Najboljeg kontaktnog centra, Najboljeg djelatnika i Najboljeg voditelja tima.

Pobjednici prema pojedinim kategorijama su:

Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta:
Iskon Internet d.d.

Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta:
OT-Optima telekom d.d.

Pobjednica u kategoriji Najbolji djelatnik u kontaktnom centru:
Ružica Avgustinović, Bluesun hotels & resorts

Pobjednik u kategoriji Najbolji voditelj u kontaktnom centru:
Zoran Gotić, OT-Optima telekom d.d.

Pobjednicima su uručene posebno dizajnirane plakete kao priznanja za izvrsnost i uspjeh postignut u 2016. godini. Nagrade djelatnicima omogućili su Valamar Riviera d.d. i Pozzito.

Posebno se zahvaljujemo našem generalnom sponzoru i partneru Sedam IT-u koji nam već četvrtu godinu pomaže u realizaciji MeetUP-a.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja