MeetUP

12.MeetUP CCA – ''Chatbotovi u službi korisničkog iskustva''

13. lipnja, 2018. u Katran Photo Studiju održan je 12. MeetUP na temu „Chatbotovi u službi korisničkog iskustva.

Predavači iz partnerskih kompanija, Vedran Rezar iz Bulba Žolt Beneš iz Transcoma, i Eduard Camaj iz Erata iznijeli su glavne prednosti i funkcionalnosti ove tehnologije publici. Jedno od najvažnijih pitanja koje se nameće je "Hoće li chatbotovi smanjiti broj potrebnih djelatnika u kontaktnim centrima?" Čak 56% polaznika MeetUP-a smatra da hoće, iako je zaključak taj da je ljudski kontakt ipak ključan kod rješavanja svake situacije koju ne može riješiti bot, odnosno umjetna inteligencija treba olakšati rad djelatnicima i smanjiti količinu rutiniranih, zamarajućih poslova. Predavači su približili mogućnosti chatbota koji, ako se kvalitetno pripremi, olakšava posao djelatnicima i kompanijama, a sve u svrhu izuzetnog iskustva krajnjeg korisnika usluga. Iako je korištenje chatbotova u Hrvatskoj tek u začetku te postoji doza skepticizma prema korištenju umjetne inteligencije u komunikaciji s korisnicima, prezenteri su sudionicima približili rješenja za hrvatski jezik, odgovorili na pitanja te otklonili sumnje.

Budući da je korištenje umjetne inteligencije u poslovanju sadašnjost, u drugom djelu MeetUP-a je u procesu pripreme vlastitog chatbota sudjelovalo stotinjak voditelja i direktora kontaktnih centara renomiranih hrvatskih kompanija. Podijeljeni u 9 grupa, sudionici su kreirali vlastiti chatbot. Tako smo imali prilike na konkretnim primjerima, vidjeti kako svaka organizacija može u kratkom roku definirati osnovne teze prema kojima se onda tako složena tehnologija može prilagoditi potrebama kompanije kako bi unaprijedile korisničko iskustvo. Sudionici su zatim prezentirali 9 chatbotova koji ispunjavaju različite funkcije, od edukacije zaposlenika, informiranja korisnika i prodaje do otklanjanja tehničkih poteškoća. Tim koji je predstavio chatbot za edukaciju djelatnika pod imenom "Šime" osvojio je najveći broj glasova publike i nagradu za najbolje rješenje.

Hrvoje Pranjić-Anušić iz tvrtke Radilica kratko je najavio novitete koji nas očekuju u CX industriji. Najavio je tako pokretanje prvog regionalnog portala specijaliziranog za teme iz domene korisničkog iskustva i razvoja djelatnika te certifikaciju agenata za rad u kontaktnim centrima, o čemu će sudionici saznati više na idućem MeetUP-u u rujnu.

Još jedan MeetUP uspješno je održan pod pokroviteljstvom generalnog sponzora tvrtke "7IT", a sudionici su nakon programa nastavili druženje i razmjenu znanja i iskustava u prijateljskoj atmosferi uz hranu i piće.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja