MeetUP

14.MeetUP - "Trendovi u zapošljavanju različitih generacija"

Suočeni s pitanjem koje nam postavlja sve više kompanija- „Kako pronaći kvalitetne zaposlenike?“, 14. MeetUP smo posvetili temi „Trendovi u zapošljavanju različitih generacija“. MeetUP se održao u utorak 19. veljače 2019. u 9:00 sati u Photo Studiju Katran, na adresi Radnička 27.

MeetUP je otvorio Vladimir Benić iz Carrer Centra s temom„Trendovi u svijetu u području selekcije zaposlenika“. Vladimir je napomenuokako je trend sam po sebi zapravo odgovor na poslovnu potrebu ili izazov kojikompanija ima te da zapravo najbolja praksa ili rješenje izazova postajutrendovi. Napomenuo je kako pravi stručnjak za zapošljavanje danas treba imatičitav set kompetencija, odnosno biti dobar prodavač, analitičar, stručnjak zasadržaj, poznavati poslovanje, ali i razvijati nove alate procjene.

Kristina Martić iz Talentlyfta približila nam je kanalepreko kojih je najbolje pronaći kvalitetne zaposlenike. Najveći potencijaltrenutno leži u preporukama od čega i dolazi najviše kandidata, dok je nadrugom mjestu svakako stranica karijera kompanije. Kristina je napomenula kakodanas do izražaja sve više dolaze i društvene mreže preko kojih je kontakt skandidatima puno direktniji.

Martina Špiljak i Ana Brčina iz Addeca u svojoj suprezentaciji izvrsno dočarale što sve poslodavci očekuju od kandidata, ali ikoliko su ta očekivanja realna. Idealni kandidati za poslodavce su mladi,proaktivni, imaju potrebne kompetencije i nemaju visoka financijska očekivanja.Ana Brčina se fokusirala na temu trendova u selekciji unutar kontaktnih centarate naglasila kako je važno da procesi zapošljavanja budu sve brži zbog potrebaposla, s više kanala po mogućnosti, no i izgled samog oglasa za posao postajevažan. Oglas bi trebao biti kratak, jasan, koncizan, navoditi glavne prednostiposla ali i buditi pažnju u moru oglasa, što je danas sve teže. Ana jespomenula i novi zakonski okvir prema kojem umirovljenici u prijevremenojmirovini mogu raditi na pola radnog vremena, što otvara novi potencijal unutarkontaktnih centara. Prošle godine je preko 5000 zaposlenika bilo u mirovini,najviše u zdravstvu i trgovini.

Posljednju prezentaciju održala je Gordana Frgačić iz Pevecakoja je kroz primjer razvoja ljudskih potencijala u godinu dana ispričalanjihovu uspješnu hrvatsku priču. Dotaknula se teme kako bi trebao izgledatipoželjan poslodavac i napomenula da će uskoro poslodavci trebati nuditi sveviše, npr. prednost ugodne mirovine i zdravstvenog osiguranja. Ona je svojuuspješnu priču koja uključuje zaposlenike u Pevecu izgradila u samo godinu danate je napomenula važnost brojki i mjerenja u takvim procesima jer se pravinapredak tako najbolje mjeri.

U drugom dijelu MeetUP-a održan je panel na temu kakopronaći i zadržati zaposlenike, a panelu su prisustvovali Vladimir Benić kaomoderator te Mirna Koričan Lajtman sa ZŽEM-a, Aco Momčilović iz MBA Hrvatska,Jelena Oreščanin iz A1 i Selma Busovača iz FOREO-a.

Panelisti su podijelili svoja iskustva na ovu temu te sedotakli teme zapošljavanja stranaca i zakonske regulative koja po tom pitanjune izlazi poslodavcima u susret. Jelena Oreščanin iz A1 Hrvatska napomenula jekako je njima prilikom zadržavanja zaposlenika ključan period onboardinga ali i sami selekcijskiproces. Panelisti su se složili kako plaća danas nije odlučujući faktor, noipak je bitna, a veći fokus je stavljen na prilike za napredak i usavršavanje iatmosfera na poslu.

Selma Busovača iz FOREO-a napomenula je kako unutarkompanije organiziraju inicijative kojima se trude poboljšati iskustvozaposlenika kao što je joga, učenje stranih jezika od stranih zaposlenika tenagrađuju najbolje „warriorse“ na tjednoj i mjesečnoj razini.

Svi panelisti su se složili kako je uvažavanje povratneinformacije koju zaposlenici daju jedna od najvažnijih stvari zbog kojezaposlenici odlučuju ostati vjerni kompaniji.

Od 12:30 sati, nakon zanimljivih predavača i dinamičnogpanela, nastavili smo razmjenu iskustava u opuštenoj atmosferi uz ručak inetworking.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja