MeetUP

16. MeetUP - Novo normalno

Drukčiji od svih dosadašnjih, 16. MeetUp s nazivom Novo normalno održao se preko online platforme. Panelisti, generalni menadžeri iz telekomunikacijskog sektora i dostavnih službi osvrnuli su se na znatne promjene u poslovanju koje im je donijelo razdoblje pandemije. Uvod u diskusiju dala je psihologinja prezentacijom, osvrnuvši se na doživljena emocionalna iskustva, karakteristike remote načina rada te kompetencije djelatnika koje dovode do brze prilagodbe na krizni period.

16. MeetUp otvorio je Nikola Kranjčević predstavivši sve goste paneliste, nove djelatnike Radilice te sudionike uveo u raspored i strukturu online susreta.

Kao uvod u panel diskusiju, dugogodišnja prijateljica Radilice, Jasminka Mužinić Sabol, psihologinja iz .točkepromjene, zanimljivom prezentacijom osvrnula se na paletu emocionalnih iskustava koje nam je donijelo razdoblje pandemije te kompetencije na koje smo se oslanjali kako bismo što bezbolnije proživjeli prethodni period.

Uslijedila je panel diskusija. Prvi dio panela moderatorica Marita Bitanga razgovarala je s generalnim menadžerima iz dostavnih službi Igorom Jakovljevićem (DPD) i Matkom Katancem (Wolt) o ključnim promjenama u poslovanju prethodna dva mjeseca. Gospodin Jakovljević ispričao je kako je DPD-ov obim posla dosegao nivo koji su planirali postići u narednih pet godina. S povećanom količinom posla, uspjeli su ostvariti i društveno odgovornu lijepu priču – u 10 dana su pronašli, zaposlili i uveli u rad više od 100 ljudi. Od njih je većina pripadala skupini koju je kriza najviše pogodila i naglo su ostali bez posla i primanja. Wolt je proživio oblik transformacije, ispričao je Matko Katanec, od početnog znatnog pada, s novim idejama implementiranima u aplikaciju i proširenjem spektra usluga, postigli su porast prometa i dodatna zapošljavanja.

U drugom dijelu panela svoja iskustva podijelili su Zoran Gotić, voditelj Odsjeka za kontakte s korisnicima Optima Telekoma te direktorica Odjela za usluge korisnicima A1, Jelena Oreščanin. Osvrnuli su se na tehničke zahtjeve premještanja agenata na rad od kuće te važnost održavanja visokog nivoa kvalitete korisničkog iskustva i usluga. Istaknuli su pozitivnu posljedicu COVID krize -  rad od kuće napokon je postao moguć i za djelatnike kontaktnih centara. Jelena je pričala o ključnoj ulozi otvorene, česte i iskrene komunikacije s djelatnicima te o nizu aktivnosti na razini kompanije kojima je za cilj briga o dobrobiti zaposlenika.

Kao zaključak panela, gosti su istaknuli najvažnije„lekcije“ i ključne aktivnosti koje su facilitirale efikasnijoj prilagodbi te smjernice kolegama za nastavak poslovanja. To su konstantno ulaganje u ljude,važnost donošenja odluka i sustavnog planiranja i prevencije, novi pogledi na remote način rada kao na motivacijski alat te tehnologija koja prati poslovne potrebe.

Nakon zahvale panelistima, 16. MeetUp zatvorio je Nikola Kranjčević sumiravši glavne zaključke razgovora. S optimizmom da ćemo pozitivne promjene nastaviti primjenjivati i u novom normalnom, pozdravio je sudionike do idućeg susreta uživo.  

 

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja