MeetUP

4. MeetUP CCA

Četvrti MeetUP održali smo 12. 2. 2015., u 16:00 sati, u Muzeju Suvremene Umjetnosti, kao i do sada, s ciljem dijeljenja iskustava među sudionicima i dobivanja konkretnih rješenja za svakodnevni rad u kontaktnim centrima.

Za sudionike ovog MeetUP-a pripremili smo drugačiji, interaktivniji koncept u kojem su upravo sami sudionici kreirali sadržaj. Naime, prijavljeni sudionici su nam unaprijed dostavili teme kao i konkretna pitanja iz svakodnevnog upravljanja i vođenja kontaktnih centara. Stručni tim Contact Center Akademije sastavljen od predavača i povezanih stručnjaka odabrao je teme i pitanja koja smo obradili u moderiranoj diskusiji. Moderator diskusija bio je Viktor Hlača, IT stručnjak koji svojim svakodnevnim radom u razvoju tehnoloških rješenja i osluškivanju potreba kontaktnih centara doprinosi razvoju industrije. Teme za koje su sudionici pokazali najviše interesa, odnosile su se na motivaciju i edukaciju djelatnika (posebice na turnover i moguća rješenja). Hrvoje Grubišić, voditelj kontaktnog centra Hypo Alpe Adria Banke, istaknuo je: "Agenti u kontaktnim centrima preopterećeni su velikom količinom interakcija s klijentima. Kako bi jednostavnije mogli obrađivati brojne upite klijenata, uz motivaciju i stalne edukacije koje im trebamo osigurati, potrebno je prvenstveno posložiti i optimizirati procese rada, a na nama voditeljima je i važna uloga pozicioniranja kontaktnog centra unutar same organizacije."

Sudionici su također dobili ideje i prijedloge o tehnološkim rješenjima koja pospješuju i optimiziraju rad u kontaktnim centrima, kao što su IVR, različite vrste dialera i call centar aplikacija. Posjetitelji su ukratko razmijenili iskustva o vlastitim i outsource kontaktnim centrima. Nakon diskusije sudionici su dobili konkretna rješenja i ideje koje odmah mogu primijeniti u svakodnevnom radu.

"Sretna sam i ponosna što smo upravo mi započeli trend razvoja direktora i voditelja u ovakvoj opuštenoj i kreativnoj atmosferi kakvu imamo na MeetUP-u. Drago mi je vidjeti veliki broj sudionika iz renomiranih hrvatskih kompanija kako otvoreno diskutiraju, dijele znanja i iskustva, potrebna za učinkovito vođenje kontaktnih centara. Uz podršku koju dajemo sudionicima, na ovaj način doprinosimo jačanju kontaktnih centara, te pokazujemo važnost njihove uloge u odnosima s korisnicima."Damirka Pongračić, direktorica tvrtke Radilica, osnivačica Contact Center Akademije i MeetUP-a.

Nakon diskusije, razmjena iskustava i druženje nastavljeno je u opuštenoj atmosferi uz vino i snack, te u posebno organiziranom kutku znanja.

U 2015. godini planiramo održati još dva MeetUP-a, u svibnju i rujnu, a sva tri ovogodišnja događanja podržava generalni partner tvrtka Sedam IT. Partner 4. MeetUP-a je tvrtka Metronet, dok je sudionicima četvrtog MeetUP-a GO4STAR omogućio besplatnu vožnju taksijem.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja