MeetUP

6.MeetUP CCA - Kontaktni centar u očima Uprave

6. MeetUP Contact Center Akademije, održan 1.10.2015. godine okupio je više od stotinu sudionika. Druženje smo započeli okruglim stolom na kojem su sudjelovali članovi Uprava renomiranih hrvatskih kompanija iz različitih industrija. Nakon okruglog stola, po prvi puta u Hrvatskoj, dodijeljene su Nagrade za najbolji kontaktni centar te djelatnika u 2014. godini.

Kako Uprava vidi ulogu kontaktnih centara unutar organizacija, na koji način komuniciraju s kontaktnim centrom, koliko redovito prate KPI- eve te koji KPI-evi su njima najvažniji pokazatelji uspješnosti, samo su neke od tema o kojima su govorili sudionici okruglog stola: Liana Keserić, Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb, Sanja Gagulić, Bluesun hotels&resorts, Irena Domjanović, Optima Telekom d.d. te Igor Strejček, Erste & Steiermarkische bank d.d..

Dijeljenjem iskustava, panelisti su pokazali koliko je značajna uloga kontaktnih centara u domeni odnosa s korisnicima i kvaliteti pružene usluge te da će ta uloga kontaktnih centara u narednim periodima biti sve jača.

Moderator ovog susreta bio je Alen Gojčeta, CRM stručnjak, konzultant s višegodišnjim menadžerskim te prodajno - marketinškim i konzultantskim iskustvom, a od ove godine i predavač na Contact Center Akademiji. Između ostalog, svoje dugogodišnje iskustvo stekao je u IBM- u, dok se u CRM industriji nalazio i na strani integratora nekih od najvećih kontakt centar implementacija u Hrvatskoj i kao savjetnik nekoliko dobavljača takvih rješenja.

Na ovom MeetUP- u, po prvi puta u Hrvatskoj, dodijelili smo Godišnju nagradu Contact Center Akademije za najbolji kontaktni centar te djelatnika u 2014. godini.

Dodjelom Godišnje nagrade CCA želimo osnažiti ulogu i podići svijest o važnosti kontaktnih centara u Hrvatskoj, kao i o ulozi njihovih djelatnika koji su jedan od najvažnijih faktora u odnosima s korisnicima unutar kompanija. Stručna komisija, sastavljena od vodećih stručnjaka iz područja upravljanja kontaktnim centrima i ljudskim resursima, dodijelila je Nagradu u dvije glavne kategorije: za najboljeg djelatnika i najbolji kontaktni centar u 2014. godini.

Pobjednici prema pojedinim kategorijama su:

Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta:

Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb


Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta:

Erste & Steiermarkische bank d.d.


Pobjednica u kategoriji Najbolji djelatnik u kontaktnom centru do 30 radnih mjesta:

Ivana Ižaković, Amis Telekom d.o.o.


Pobjednik u kategoriji Najbolji djelatnik u kontaktnom centru s 31 i više radnih mjesta:

Igor Divjak, Optima Telekom d.d
.


Najboljim kontaktnim centrima uručene su posebno dizajnirane plakete kao priznanja za izvrsnost u kvaliteti i uspjeh postignut u 2014. godini. Nagrade djelatnicima omogućili su generalni sponzor MeetUP- a, tvrtka SedamIT, te naš partner, tvrtka Metronet, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo. Najbolji djelatnici su tako, uz plakete i wellness vikend, dobili kvalitetne slušalice kao i putne torbe s drugim nagradama sponzora.

Nakon okruglog stola i dodjele nagrada, razmjenu iskustava i proslavu pobjednika nastavili smo u opuštenoj atmosferi uz vino i snack.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja