MeetUP

7.MeetUP CCA - Kontaktni centri budućnosti

Sedmi MeetUP održali smo 25.2.2016., u 16:00 sati, u Novinarskom domu.

Kreativnost i vizionarski pogled u budućnost kontaktnih centara bili su temeljna ideja prvog ovogodišnjeg druženja.

Na 7.MeetUP-u sudjelovalo je više od 60 sudionika iz kontaktnih centara svih veličina. Kroz interaktivnu radionicu, sudionici su sudjelovali u kreiranju sadržaja, ideja i konkretnih smjernica za daljnji razvoj KC (kontakt centar) industrije i svog posla. Teme o kojima se raspravljalo bile su orijentirane na budućnost ove industrije, pa su se u tom smjeru vodila i moguća predviđanja. Radionicu je moderirala Andrijana Filipović, psihologinja s višegodišnjim radnim iskustvom na području vođenja i razvoja ljudskih potencijala.

Generalni sponzor i ovog puta bio je Sedam IT. Alen Selimbegović, direktor Sektora razvoja softvera i poslovnih rješenja, ističe: 'Važnost primjene tehnologija i poslovnih rješenja u svakodnevnom obavljanju poslova kontaktnih centara potvrđena je i ovim istraživanjem. Drago nam je što su i naša rješenja potvrdila funkcionalnosti koje su na raspolaganju djelatnicima kontakt centara, a za što su naši korisnici i višestruko nagrađivani. To nas ujedno i motivira i obvezuje da naša rješenja unaprjeđujemo i prilagođavamo kontakt centrima budućnosti. Tehnologija će u budućnosti, osim ljudskog faktora odigrati ključnu ulogu u pružanju kvalitetne usluge i raznolikosti primjene komunikacijskih alata kontaktnih centara.'

Osim diskusije sudionika na zadanu temu, Branka Šegovac, kao članica komisije, predstavila je SKUPNE rezultate Natječaja za 2014. godinu.

Damirka Pongračić, direktorica Contact Center Akademije, najavila je novi Natječaj za 2015. godinu za najbolji kontakt centar i djelatnike kontaktnih centara: 'Cilj nam je iz godine u godinu okupiti što veći broj prijavljenih Kontaktnih centara te na taj način sustavno pratiti i kroz analizu prikupljenih informacija, raditi na razvoju kontakt centar industrije te unaprjeđenju kvalitete usluge.'

Pozivamo sve sudionike da prijave svoje kontaktne centre na natječaj.

Posebno se zahvaljujemo generalnom sponzoru Sedam IT-u te tvrtki Comping.

U 2016. godini planiramo održati još dva MeetUP-a, u lipnju i rujnu.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja