MeetUP

9.MeetUP CCA - Milenijalci - korisnici nove generacije

9. MeetUP Contact Center Akademije, održan 29.rujna 2016.godine okupio je više od stotinu sudionika. Druženje je započelo panelom, nakon kojeg je uslijedila dodjela nagrade za Najbolji kontaktni centar te najboljeg djelatnika u 2015. godini.

Tko su milenijalci, kako biraju brand, koliko su lojalni te kakvu pomoć i podršku očekuju, samo su neka od pitanja o kojima su diskutirali sudionici panela: Ivana Hobolja Škrtić, Raiffeisenbank Austria d.d., Katarina Pranjić, Hrvatski Telekom, Igor Mirković, Sedam IT te Tea Zavacki, Simulus group.

Razmjenom iskustava kroz diskusiju panelisti su otvorili temu Milenijalaca i dali smjernice za početak prilagodbe svog poslovanja upravo korisnicima nove generacije. Sudionicima MeetUP-a osvješteno je da ''era Milenijalaca'' počinje. Dobili su osnovnu ideju o njihovim očekivanjima i osobinama kako bi se što bolje mogli pripremiti i ispuniti ih.

Moderator susreta bio je Tvrtko Stošić, jedan od vodećih stručnjaka u području Omnichannel-a, digitalnog angažmana kupaca, korisničkog iskustva i komunikacijske analitike u Avaya-i.

Godišnja nagrada Contact Center Akademije dodjeljuje se po drugi puta s ciljem promicanja kvalitete usluge kontaktnih centara u odnosima s korisnicima i kvaliteti usluge, kao i svijest o važnoj ulozi njihovih djelatnika u tom segmentu. Nagrada se dodjeljuje u dvije glavne kategorije: za najbolji kontaktni centar te za najboljeg djelatnika kontaktnog centra. Budući da su kontaktni centri prvi u stvaranju i održavanju odnosa s korisnicima, organizatori smatraju kako je važno da tu ulogu prepoznaju kako same organizacije, tako i tržište i krajnji korisnici.

Prijavom na natječaj, kontaktni centri dobivaju jedinstvenu priliku, usporedbom kvalitete svoga rada s radom drugih kontaktnih centara, saznati gdje se nalaze i osvijestiti prostor i mogućnosti za poboljšanje kvalitete pružene usluge. S druge pak strane, prijavljenim djelatnicima odaje se priznanje za izvrsnost te se potiče njihova motivacija i daje doprinos za daljnji razvoj i pružanje izvrsne usluge krajnjim korisnicima. Pobjednici natječaja, uz nagradu struke, imaju priliku učvrstiti dobar imidž i ostaviti odličan dojam na korisnike i partnere.

Pobjednici prema pojedinim kategorijama su:

Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta:

Valamar Riviera d.d.

Pobjednik u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta:

Erste & Steiermarkische bank d.d. Rijeka

Pobjednik u kategoriji Najbolji djelatnik u kontaktnom centru:

Mario Kovačević, Iskon Internet d.d.

Najboljim kontaktnim centrima uručene su posebno dizajnirane plakete kao priznanja za izvrsnost u kvaliteti i uspjeh postignut u 2015. godini. Nagrade djelatnicima omogućili su generalni sponzor MeetUP- a, tvrtka SedamIT, te naš partner, tvrtka Comping, kojima se ovim putem posebno zahvaljujemo.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja