Vijest

Lansirali smo CX.hr, prvi portal u Hrvatskoj posvećen korisničkom iskustvu

U današnjem poslovnom svijetu, korisničko iskustvo (Customer Experience) je glavna kompetitivna prednost, a CX.hr portal nudi odgovor na pitanje – kako je ostvariti?

CX.hr portal razvili smo u sklopu projekta „Razvojem ponude e-učenja za kontaktne centre do prepoznatljivosti i rasta Radilice“ (KK.03.2.1.06.0826). Misija CX.hr portala je kroz online i offline sadržaj okupiti entuzijaste i stručnjake sa širokim iskustvom iz različitih industrija i postati središnje mjesto za edukaciju, diskusiju i dijeljenje znanja u području korisničkog iskustva.

Na portalu je danas moguće pronaći više od 120 članaka kreiranih od strane stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom u području korisničkog iskustva i kontaktnih centara, poput Viktora Hlače iz HrvatskogTelekoma koji se nakon 19 godina rada s tehnologijama, protekle dvije fokusirano bavi primjenom tehnologije u službi korisničkog iskustva. Branka Šagovac iz HP Produkcije također se može pohvaliti s 20 godina rada na razvoju odnosa s korisnicima, dok je CX ekspert Hrvoje Odak u sektoru komunikacija posljednjih 15 godina. Među urednicima je i Andrijana Filipović čije je profesionalno djelovanje usmjereno na pružanje podrške organizacijama i profesionalcima koji su spremni svoj poslovni uspjeh graditi na vlastitim snagama, znanjima i vještinama. Autorskom se timu pridružio i direktor dizajna u Airbnbu, Tin Kadoić koji trenutno živi u San Franciscu. Bez obzira na geografsku udaljenost, Kadoić želi podržati podizanje svijesti o važnosti korisničkog iskustva u regiji.  

Uz stručan i informativan sadržaj, na portalu je moguće pronaći i 12 besplatnih webinara te 12 modula za e-učenje na temu pružanja kvalitetne korisničke podrške.

U skladu s misijom, u proteklih 12 mjeseci organizirali smo tri MeetUP konferencije s više od 210 posjetitelja kojima je cilj okupiti stručnjake i entuzijaste iz zajednice te ponuditi diskusiju o aktualnim temama. Na posljednjoj MeetUP konferenciji održanoj 25. rujna u PhotoStudiu Katran predstavljen je CX.hr portal široj zajednici čime je zaokružen12-mjesečni projekt te su najavljeni budući planovi.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja