EDUKACIJA >Komunikacijske i prodajne vještine

Poslovna komunikacija putem društvenih mreža

opis

Društvene  mreže postaju jedan od glavnih kanala komunikacije, a sve više korisnika vidi taj kanal kao najkraći put do informacija. Standardi komunikacije već ustaljenih kanala ne mogu se uvijek primijeniti na ovom brzo rastućem kanalu. Bitno je osvijestiti posebnosti te komunikacije te se na taj način dodatno približiti korisnicima i ispuniti njihova očekivanja.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

Nikola Kranjčević

nikola@radilica.hr

optimalan broj polaznika

12

EDUKACIJSKE radionice

Percepcija i šumovi u pisanoj komunikaciji
Povratna informacija u pisanoj komunikaciji
Što kao klijent očekujem od svog pružatelja usluge na Facebooku?
Razlike između pismene (chat, e-mail, Facebook), usmene i telefonske komunikacije
Standardi, stilovi i poslovni bonton u Facebook komunikaciji
Razine poruke i važnost afirmativnog govora na Facebooku
Primjeri iz prakse

Kontaktirajte nas

Komunikacijske i prodajne vještine

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja