EDUKACIJA >Komunikacijske i prodajne vještine

Naplata potraživanja

opis

Naplata potraživanja kao jedan od sastavnih dijelova prodaje proizvoda ili usluga zahtjeva specifična i napredna znanja komunikacijskih i prodajnih vještina kako bi rezultirala uspješno. Cilj je djelatnike pripremiti na moguće prigovore, podučiti ih kako voditi razgovor, izbjeći rani završetak razgovora te ga pravilno zaključiti. Kroz provedbu elemenata pregovora povećat će se uspješnost naplate što rezultira povećanjem uspješnosti na individualnoj, a još se više odražava na timsku uspješnost.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

Nikola Kranjčević

nikola@radilica.hr

Marita Bitanga

marita@radilica.hr

optimalan broj polaznika

12

EDUKACIJSKE radionice

Osnovna pravila komunikacije u naplati potraživanja
Faze poziva i najvažniji dijelovi razgovora
Pitanja za saznavanje mogućnosti otplate i kontrolu razgovora
Prepoznavanje prigovora i izbjegavanje ranog prekida razgovora
Najvažniji elementi pregovaranja za plaćanje
Najčešće pogreške kod pregovaranja za plaćanje te kako ih izbjeći
Simulacije razgovora (+ opcionalno slušanje snimki poziva)

Kontaktirajte nas

Komunikacijske i prodajne vještine

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja