EDUKACIJA >Poslovne vještine

Telefonska komunikacija

opis

Telefon je i dalje najpopularniji kanal za komunikaciju s korisnicima unatoč uvriježenom stavu kako telefon odumire. Razvijene vještine poslovne telefonske komunikacije čine razliku između izvrsnog i prosječnog djelatnika, a samim time i razliku između prosječno i izvrsno isporučene usluge klijentu. Kvalitetno obavljen poziv odraz je visoko standardizirane usluge, a to postižemo razvojem komunikacijskih vještina djelatnika.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

Jasenka Kuburaš

jasenka@radilica.hr

Jelena Janković

jelena@radilica.hr

Nataša Nadali Križ

TRAJANJE EDUKACIJE

12

EDUKACIJSKE radionice

Standardi i posebnosti telefonske komunikacije
Važni aspekti govora
Neverbalna komunikacija u telefonskim razgovorima
Vrste i tehnike pitanja za uspostavljanje kontrole i vođenje  dijaloga
Savjeti za telefonsko dogovaranje sastanaka
Simulacije razgovora (+ opcionalno slušanje snimki poziva)

Kontaktirajte nas

Poslovne vještine

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja