EDUKACIJA >Komunikacijske i prodajne vještine

Rad sa zahtjevnim korisnicima i rješavanje reklamacija

opis

Cilj komunikacije sa zahtjevnim korisnicima nije prenijeti im poruku koju oni žele čuti, već komunicirati poruku koju mi želimo na njima prihvatljiv način. Promjenom našeg načina komuniciranja sprječavamo stvaranje zahtjevnih korisnika, a one koji već jesu u konfliktu na taj način možemo umiriti i potaknuti na suradnju. Sve to moguće je obaviti bez prelaska iz poslovnog u privatno. Svi djelatnici bit će osnaženi i pripremljeni za izazove koje nosi svakodnevni rad s klijentima kao i sa znanjima i vještinama koje su im potrebne za uspješno komuniciranje s nezadovoljnim, ljutim ili „teškim“ korisnicima.

o radionici

predavač

Ivana Stojaković

ivana@radilica.hr

Nikola Kranjčević

nikola@radilica.hr

Marita Bitanga

marita@radilica.hr

optimalan broj polaznika

10

EDUKACIJSKE radionice

Poslovna uloga i njena uloga u radu sa zahtjevnim korisnicima
Uvidi u problematičnu komunikaciju
Prepoznavanje „okidača“ – riječi koje izazivaju nesporazume i  konflikte
Razine poruke
Poštovanje procedura/skrivanje iza procedura
Upoznavanje s brzom tehnikom koherencije
Uvježbavanje afirmativnih izraza
Simulacije razgovora (+ opcionalno slušanje snimki poziva)

Kontaktirajte nas

Komunikacijske i prodajne vještine

— ostale radionice

Ostanite u toku i razvijajte se s nama.

Please don't insert text in the box below!

Samo bitno i bez spama.

blog

Tri stvari koje sam naučio o kontakt centrima

13 minuta čitanja